upravljanje zgradama HEROS Plus
upravljanje zgradama HEROS Plus
upravljanje zgradama HEROS Plus
Upravljanje Zgradama

Upravljanje zgradama

Upravljanje zgradama predstavlja ključan proces koji objedinjuje pravne, financijske i tehničke aspekte kako bi se osiguralo optimalno funkcioniranje stambenih ili poslovnih objekata. Ovaj složeni sustav obuhvaća širok spektar aktivnosti, uključujući održavanje zgrade, vođenje knjigovodstva uz naplatu pričuve, pravne usluge poput vođenja sudskih i upravnih postupaka te organizaciju popravaka, sanacija, i rekonstrukcija.

Cilj upravljanja zgradama je osigurati optimalnu funkcionalnost zgrade, smanjiti troškove održavanja te poboljšati kvalitetu života ili rada unutar njezinog prostora.
Kroz stručno vođenje i primjenu novih propisa, upravljanje zgradama postaje ključno za stvaranje sigurnih, efikasnih i održivih stambenih i poslovnih okruženja.

Naša jedinstvena usluga u upravljanju stambenim zgradama na tržištu, ističe se kontinuiranom podrškom klijentima, potpunom transparentnošću i visokokvalitetnom uslugom.

Upravljanje zgradama

upravljanje zgradama HEROS Plus

Upravljanje zgradama predstavlja ključan proces koji objedinjuje pravne, financijske i tehničke aspekte kako bi se osiguralo optimalno funkcioniranje stambenih ili poslovnih objekata. Ovaj složeni sustav obuhvaća širok spektar aktivnosti, uključujući održavanje zgrade, vođenje knjigovodstva uz naplatu pričuve, pravne usluge poput vođenja sudskih i upravnih postupaka te organizaciju popravaka, sanacija, i rekonstrukcija.

Cilj upravljanja zgradama je osigurati optimalnu funkcionalnost zgrade, smanjiti troškove održavanja te poboljšati kvalitetu života ili rada unutar njezinog prostora.
Kroz stručno vođenje i primjenu novih propisa, upravljanje zgradama postaje ključno za stvaranje sigurnih, efikasnih i održivih stambenih i poslovnih okruženja.

Naša jedinstvena usluga u upravljanju stambenim zgradama na tržištu, ističe se kontinuiranom podrškom klijentima, potpunom transparentnošću i visokokvalitetnom uslugom.

Redovne usluge

Redovne usluge upravljanja zgradama obuhvaćaju:

ONLINE POSLOVANJE

Pružamo usluge naprednog online poslovanja koje omogućuje našim klijentima jednostavan pristup informacijama u svakom trenutku. Omogućavajući suvlasnicima praćenje financijskih izvještaja i podnošenje različitih zahtjeva za pojedine aspekte održavanja online, postižemo značajnu učinkovitost u upravljanju. Ovakav pristup znači i brzo rješavanje problema te pristup važnim informacijama bez obzira na trenutnu lokaciju suvlasnika, osiguravajući transparentnost i efikasnost u upravljanju zgradom. Uplatnice za plaćanje pričuve i svu ostalu dokumentaciju zgrade možete zatražiti da vam se dostavlja putem e-maila.

INFO CENTAR

Naš Info centar predstavlja centralno mjesto za sve informacije, podršku i komunikaciju vezanu uz upravljanje vašom zgradom. Stojimo na raspolaganju za pružanje detaljnih informacija, pravne podrške te rješavanje bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje suvlasnici mogu imati. Bez obzira trebate li savjet o upravljanju zgradom, informacije o financijskim izvještajima ili jednostavno želite prijaviti problem u zgradi, putem naših kontakt brojeva i e-mail adresa dobit ćete sve potrebne informacije i podršku.

TEHNIČKI PREGLEDI ZGRADE

Provodimo detaljne tehničke preglede zgrade kako bismo identificirali potencijalne probleme i rizike te pružili preporuke za održavanje i poboljšanja. Pregledi se organiziraju prema potrebi, a najmanje jednom godišnje kako bismo osigurali stalnu sigurnost i funkcionalnost zgrade, ali i kako bismo sve potrebne zahvate mogli pravovremeno planirati i uvrstiti u godišnji financijski program. Nakon svakog pregleda, sastavljamo detaljan zapisnik koji se dostavlja na uvid predstavnicima ili svim suvlasnicima, u ovisnosti o tome ima li zgrada ovlaštenog predstavnika suvlasnika. Zapisnici uključuju detaljne informacije o stanju pojedinih dijelova zgrade kao što su nosiva konstrukcija, fasada, krov, atesti pojedinih sustava u zgradi i sl.

GODIŠNJI FINANCIJSKI PROGRAMI UPRAVLJANJA

U okviru redovnog upravljanja zgradom izrađujemo godišnje financijske programe upravljanja koji nam pružaju strukturirani plan financijskih aktivnosti kako bi se osigurala dugoročna stabilnost i učinkovito održavanje vaše zgrade. Na temelju analize financijskih potreba i prioriteta u vidu sanacija i/ili različitih poboljšica, izrađujemo detaljan plan koji obuhvaća sve troškove koji se mogu predvidjeti na razini godine. Ovakvi programi daju detaljan uvid suvlasnicima u prihode i rashode zgrade na godišnjoj razini, te u to koliko se novaca zapravo akumulira nakon pokrića svih troškova.

KNJIGOVODSTVO ZGRADE

U okviru redovnog upravljanja zgradom, vodimo sveobuhvatno knjigovodstvo koje obuhvaća brigu o svim financijskim transakcijama. To uključuje praćenje uredne naplate pričuve od suvlasnika, plaćanje dobavljača, bilježenje prihoda, rashoda, troškova održavanja te praćenje akumulacije sredstava u zajednički fond. Svakodnevno praćenje financijskih aktivnosti omogućuje nam da brzo identificiramo eventualne nepravilnosti ili potrebe za intervencijom. Naš primarni cilj je osigurati da suvlasnici imaju jasan uvid u financijsko stanje zgrade te da se svi financijski procesi odvijaju u skladu s važećim propisima i najboljim praksama upravljanja.

PRAVNE USLUGE

U sklopu pravnih usluga pratimo da li suvlasnici redovno plaćaju pričuvu i osiguravamo da se pričuva naplaćuje po potrebi i sudskim putem, kako ostali suvlasnici ne bi trpjeli štetu zbog neodgovornih suvlasnika. Pravne usluge obuhvaćaju i sređivanje zemljišno-knjižnog stanja zgrada, etažiranja, ishođenje uporabnih i drugih službenih dokumenata zgrade.

OSIGURANJE ZGRADE

Sa partnerskim osiguravajućim društvima omogućili smo suvlasnicima zgrade povoljno osiguranje njihove zgrade, odnosno osiguranje nekretnine u građevinskom smislu od najvažnijih rizika i šteta kao što su poplava, požar, nevrijeme, ali i puknuće zajedničkih vodovodnih i kanalizacijskih cijevi i sl.

HITNE INTERVENCIJE 24/7

Pružamo neprekidnu podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu kako bismo brzo reagirali na bilo kakve hitne situacije ili tehničke probleme koji se mogu pojaviti u zgradi. Organiziramo hitne intervencije bilo da se radi o poplavama, kvarovima instalacija ili bilo kojoj drugoj hitnoj situaciji.

Dodatne i individualne usluge

Nudimo opciju ugovaranja dodatnih i individualnih usluga:

ODRŽAVANJE OKOLIŠA

Naša usluga održavanja okoliša, kao dio dodatnih usluga, obuhvaća brigu o vanjskom prostoru vaše zgrade. To uključuje redovno košenje travnjaka, brigu o biljkama te čišćenje zajedničkih površina prema dogovorenoj dinamici i opsegu.

ODRŽAVANJE BAZENA

Ukoliko vaša zgrada ima bazen, pružamo mogućnost ugovaranja usluge redovitog mjesečnog održavanja tijekom sezone, kao pripreme i punjenja bazena prije početka sezone, te pražnjenja na kraju sezone.

MJESEČNI PREGLEDI STANOVA / APARTMANA

Mjesečni pregledi stanova ili apartmana predstavljaju individualnu uslugu posebno namijenjenu suvlasnicima koji ne žive na adresi zgrade, ali žele redovitu provjeru i izvještaj o stanju svojih stanova. Pružamo mogućnost dogovaranja redovitih mjesečnih pregleda tih stambenih jedinica kako bi provjerili je li sve u redu, eventualne prodore vode, vlaženja, prozračili prostor tih stanova te izvijestili o bilo kakvim potencijalnim problemima dok suvlasnika nema. Ovakva usluga pruža dodatnu sigurnost suvlasnicima tijekom cijele godine te omogućuje brzu reakciju na potencijalne probleme kako bi se održala sigurnost i funkcionalnost njihovih nekretnina.

O nama

Tvrtka Heros Plus d.o.o. od svog osnutka 2016.g. svojim klijentima nudi vodeću uslugu upravljanja stambenim zgradama na tržištu, ističući se kontinuiranom podrškom klijentima i potpunom transparentnošću u poslovanju. Kroz transparentne procese i otvorenu komunikaciju, osiguravamo potpunu preglednost nad svim aspektima upravljanja zgradama. Naš cilj je osigurati da svaka zgrada postane uzor u efikasnom upravljanju i održavanju, pružajući visokokvalitetnu uslugu koja će doprinijeti boljem životnom standardu svih stanara. Upravo zbog naše posvećenosti poslu svjesni smo činjenice da profesionalnu razinu usluge ne možemo pružati velikom broju zgrada te smo kvalitetu naše usluge stavili ispred same količine zgrada i time još jednom napravili iskorak u cilju da postanemo ekskluzivni upravitelj. Svjesni svih ograničenja i činjenice da se vrhunska i profesionalna usluga ne može pružati neograničenom broju zgrada, odlučili smo se za pružanje isključivo visoko profesionalne i kvalitetne usluge samo određenom broju zgrada.

U svim aspektima našeg poslovanja težimo partnerskim odnosima zasnovanim na vrijednostima profesionalnosti, odgovornosti, racionalnosti i transparentnosti. Suradnja s odgovornim i profesionalnim partnerima, poput predstavnika suvlasnika i samih suvlasnika, ključna je za optimalno upravljanje i održavanje zgrade. Otvoreni smo za sve oblike suradnje koji promiču ove vrijednosti, uvjereni da samo zajedno s takvim suvlasnicima i predstavnicima možemo pružiti izvanrednu uslugu koja doprinosi boljem životnom standardu svih suvlasnika.

HEROS PLUS - najbolji izbor za vašu zgradu

upravljanje zgradama HEROS Plus
upravljanje zgradama HEROS Plus
upravljanje zgradama HEROS Plus
Upravljanje Zgradama

Lokacije

Uslugu upravljanja zgradama pružamo na sljedećim lokacijama:
– Upravljanje zgradama Split
– Upravljanje zgradama Solin
– Upravljanje zgradama Kaštela
– Upravljanje zgradama Trogir
– Upravljanje zgradama Okrug
– Upravljanje zgradama Podstrana
– Upravljenje zgradama Omiš
– Upravljanje zgradama Baška Voda

Lokacije

Uslugu upravljanja zgradama pružamo na sljedećim lokacijama:

– Upravljanje zgradama Split
– Upravljanje zgradama Solin
– Upravljanje zgradama Kaštela
– Upravljanje zgradama Trogir

– Upravljanje zgradama Okrug
– Upravljanje zgradama Podstrana
– Upravljenje zgradama Omiš
– Upravljanje zgradama Baška Voda