Naša jedinstvena usluga u upravljanju stambenim zgradama na tržištu, ističe se kontinuiranom podrškom klijentima, potpunom transparentnošću i visokokvalitetnom uslugom.
Redovne usluge
Redovne usluge upravljanja zgradama obuhvaćaju:
ONLINE POSLOVANJE
Pružamo usluge naprednog online poslovanja koje omogućuje našim klijentima jednostavan pristup informacijama u svakom trenutku. Omogućavajući suvlasnicima praćenje financijskih izvještaja i podnošenje različitih zahtjeva za pojedine aspekte održavanja online, postižemo značajnu učinkovitost u upravljanju. Ovakav pristup znači i brzo rješavanje problema te pristup važnim informacijama bez obzira na trenutnu lokaciju suvlasnika, osiguravajući transparentnost i efikasnost u upravljanju zgradom. Uplatnice za plaćanje pričuve i svu ostalu dokumentaciju zgrade možete zatražiti da vam se dostavlja putem e-maila.
INFO CENTAR
Naš Info centar predstavlja centralno mjesto za sve informacije, podršku i komunikaciju vezanu uz upravljanje vašom zgradom. Stojimo na raspolaganju za pružanje detaljnih informacija, pravne podrške te rješavanje bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje suvlasnici mogu imati. Bez obzira trebate li savjet o upravljanju zgradom, informacije o financijskim izvještajima ili jednostavno želite prijaviti problem u zgradi, putem naših kontakt brojeva i e-mail adresa dobit ćete sve potrebne informacije i podršku.
TEHNIČKI PREGLEDI ZGRADE
Provodimo detaljne tehničke preglede zgrade kako bismo identificirali potencijalne probleme i rizike te pružili preporuke za održavanje i poboljšanja. Pregledi se organiziraju prema potrebi, a najmanje jednom godišnje kako bismo osigurali stalnu sigurnost i funkcionalnost zgrade, ali i kako bismo sve potrebne zahvate mogli pravovremeno planirati i uvrstiti u godišnji financijski program. Nakon svakog pregleda, sastavljamo detaljan zapisnik koji se dostavlja na uvid predstavnicima ili svim suvlasnicima, u ovisnosti o tome ima li zgrada ovlaštenog predstavnika suvlasnika. Zapisnici uključuju detaljne informacije o stanju pojedinih dijelova zgrade kao što su nosiva konstrukcija, fasada, krov, atesti pojedinih sustava u zgradi i sl.
GODIŠNJI FINANCIJSKI PROGRAMI UPRAVLJANJA
U okviru redovnog upravljanja zgradom izrađujemo godišnje financijske programe upravljanja koji nam pružaju strukturirani plan financijskih aktivnosti kako bi se osigurala dugoročna stabilnost i učinkovito održavanje vaše zgrade. Na temelju analize financijskih potreba i prioriteta u vidu sanacija i/ili različitih poboljšica, izrađujemo detaljan plan koji obuhvaća sve troškove koji se mogu predvidjeti na razini godine. Ovakvi programi daju detaljan uvid suvlasnicima u prihode i rashode zgrade na godišnjoj razini, te u to koliko se novaca zapravo akumulira nakon pokrića svih troškova.
KNJIGOVODSTVO ZGRADE
U okviru redovnog upravljanja zgradom, vodimo sveobuhvatno knjigovodstvo koje obuhvaća brigu o svim financijskim transakcijama. To uključuje praćenje uredne naplate pričuve od suvlasnika, plaćanje dobavljača, bilježenje prihoda, rashoda, troškova održavanja te praćenje akumulacije sredstava u zajednički fond. Svakodnevno praćenje financijskih aktivnosti omogućuje nam da brzo identificiramo eventualne nepravilnosti ili potrebe za intervencijom. Naš primarni cilj je osigurati da suvlasnici imaju jasan uvid u financijsko stanje zgrade te da se svi financijski procesi odvijaju u skladu s važećim propisima i najboljim praksama upravljanja.
PRAVNA USLUGE
U sklopu pravnih usluga pratimo da li suvlasnici redovno plaćaju pričuvu i osiguravamo da se pričuva naplaćuje po potrebi i sudskim putem, kako ostali suvlasnici ne bi trpjeli štetu zbog neodgovornih suvlasnika. Pravne usluge obuhvaćaju i sređivanje zemljišno-knjižnog stanja zgrada, etažiranja, ishođenje uporabnih i drugih službenih dokumenata zgrade.
OSIGURANJE ZGRADE
Sa partnerskim osiguravajućim društvima omogućili smo suvlasnicima zgrade povoljno osiguranje njihove zgrade, odnosno osiguranje nekretnine u građevinskom smislu od najvažnijih rizika i šteta kao što su poplava, požar, nevrijeme, ali i puknuće zajedničkih vodovodnih i kanalizacijskih cijeli i sl.
HITNE INTERVENCIJE 24/7
Pružamo neprekidnu podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu kako bismo brzo reagirali na bilo kakve hitne situacije ili tehničke probleme koji se mogu pojaviti u zgradi. Organiziramo hitne intervencije bilo da se radi o poplavama, kvarovima instalacija ili bilo kojoj drugoj hitnoj situaciji.
Dodatne i individualne usluge
Nudimo opciju ugovaranja dodatnih i individualnih usluga:
ODRŽAVANJE OKOLIŠA
Naša usluga održavanja okoliša, kao dio dodatnih usluga, obuhvaća brigu o vanjskom prostoru vaše zgrade. To uključuje redovno košenje travnjaka, brigu o biljkama te čišćenje zajedničkih površina prema dogovorenoj dinamici i opsegu.
ODRŽAVANJE BAZENA
Ukoliko vaša zgrada ima bazen, pružamo mogućnost ugovaranja usluge redovitog mjesečnog održavanja tijekom sezone, kao pripreme i punjenja bazena prije početka sezone, te pražnjenja na kraju sezone.
MJESEČNI PREGLEDI STANOVA / APARTMANA
Mjesečni pregledi stanova ili apartmana predstavljaju individualnu uslugu posebno namijenjenu suvlasnicima koji ne žive na adresi zgrade, ali žele redovitu provjeru i izvještaj o stanju svojih stanova. Pružamo mogućnost dogovaranja redovitih mjesečnih pregleda tih stambenih jedinica kako bi provjerili je li sve u redu, eventualne prodore vode, vlaženja, prozračili prostor tih stanova te izvijestili o bilo kakvim potencijalnim problemima dok suvlasnika nema. Ovakva usluga pruža dodatnu sigurnost suvlasnicima tijekom cijele godine te omogućuje brzu reakciju na potencijalne probleme kako bi se održala sigurnost i funkcionalnost njihovih nekretnina.
LOKACIJE – uslugu upravljanja zgradama pružamo na sljedećim lokacijama
– Upravljanje zgradama Split
– Upravljanje zgradama Solin
– Upravljanje zgradama Kaštela
– Upravljanje zgradama Trogir
– Upravljanje zgradama Okrug
– Upravljanje zgradama Podstrana
– Upravljenje zgradama Omiš
– Upravljanje zgradama Baška Voda