5 najčešćih problema kod iznajmljivanja – i kako ih riješiti

iznajmljivanje nekretnina

Posljednjih nekoliko godina iznajmljivanje stanova, kuća i vila u Hrvatskoj je veliki hit.  Iako se na prvi pogled održavanje i iznajmljivanje nekretnina može činiti kao jako lagan posao, takvim se samo čini. Zapravo, često se radi o jako izazovnom i stresnom poslu. U ovom članku govorimo o 5 najčešćih problema koji se javljaju kod iznajmljivanja nekretnina.  Poznavanje najčešćih problema s kojima se iznajmljivači susreću može vam pomoći da se pripremite za njihovo lakše rješavanje.

1. Primili ste dvostruku rezervaciju

Dvostruka rezervacija ili preklapanje istih termina rezervacija  jedan je od čestih problema, a njegovo rješavanje ovisit će o gostu i o pružatelju usluga putem kojeg je rezervacija došla. Prvo pokušajte objasniti gostu kako se dogodila dvostruka rezervacija i pitajte ga može li otkazati rezervaciju. Većina portala omogućit će vam otkazivanje rezervacije ako se vi i gost složite.

Gostu ponudite alternativni smještaj sličan onome koji je bio prvenstveno rezerviran ili bolji. Ako postoji razlika u cijeni – vi je pokrijte, a ne gost.

2. Gosti su doveli kućnog ljubimca, a u nekretnini nisu dopuštene životinje

Svjedočili smo i ovim slučajevima – nekretnina ima jasno objavljenu i izloženu politiku da životinje nisu dopuštene, ali gosti dođu sa svojim ljubimcem i izgledaju iznenađeno i uznemireno kada im nije dopušten boravak.

Ako ste imali jasnu obavijest na stranici na kojoj iznajmljujete da u vašoj nekretnini nisu dopušteni kućni ljubimci, niste dužni ugostiti ih. Objasnite gostima da im ne možete ponuditi smještaj ako ne poštuju pravila ponašanja u istome.

3. Gosti su otišli i ostavili štetu na vašoj nekretnini

Iako je većina gostiju pažljiva i postupa oprezno vašom imovinom, povremeno se događaju nesreće. U takvim slučajevima postoje sljedeće mogućnosti:

Zadržite polog za štetu – ako ste već prikupili polog za štetu, imate pravo zadržati ga u slučajevima kada se dokaže da je štetu prouzročio gost. Ili možete podnijeti zahtjev za isplatu od osiguranja – ako imate policu osiguranja koja pokriva kratkoročni najam vaše imovine, možete podnijeti zahtjev za pokrivanje nastale štete.

4. Gosti su stigli, a smještaj još uvijek nije spreman

U slučaju da su prethodni gosti kasnili s izlaskom iz vaše kuće ili apartmana i niste imali dovoljno vremena za čišćenje i sređivanje za sljedeće goste, prvo pokušajte usredotočiti se na najbitnije. Ako su stigli novi gosti, razgovarajte s njima i objasnite situaciju. Uzmite njihovu prtljagu i ponudite im kavu ili piće u obližnjem kafiću. Ispričajte se zbog neugodnosti i pokušajte što prije pripremiti stan.

5. Pojavilo se više gostiju nego što je rezervirano

U ovom slučaju niste dužni ugostiti sve goste. Ponekad pogreškom, a ponekad namjerno, gosti rezerviraju apartman ili vilu za manje ljudi nego što je potrebno. Pokažite im njihovu rezervaciju, objasnite da kapacitet vaše nekretnine nije prikladan za toliko ljudi i da su kazne za nepoštivanje maksimalnog broja osoba u smještaju vrlo visoke. Možete im pomoći pronaći dodatni smještaj u blizini.

Ako vam se sve ovo čini previše stresnim i nemate vremena baviti se održavanjem, iznajmljivanjem i brigom oko gostiju, javite nam se. Provjerite popis svih naših usluga održavanja i iznajmljivanja nekretnina i obratite nam se s povjerenjem. Pokazat ćemo vam  da je Heros plus najbolji izbor za vašu nekretninu!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *